Uncategorized, معرفی دستگاه ها

میکسر هماتولوژی (میکسر خورشیدی) و خرید میکسر خورشیدی با کیفیت

 

میکسر هماتولوژی (میکسر خورشیدی) و خرید میکسر خورشیدی با کیفیت

میکسر خورشیدی  به عنوان یک دستگاه پرکاربرد در آزمایشگاه ها شناخته می شود. میکسر خورشیدی یا میکسر هماتولوژی دستگاهی است که برای همگن کردن و هم زدن مایعات به کار می‌ رود. محصولات خونی مانند سرم، ترکیب آنتی‌کواگولانت و… را ترکیب می‌کند.

 

میکسر هماتولوژی خورشیدی

شیکر خورشیدی (Rotary Shaker) که با نام میکسر خورشیدی یا میکسر هماتولوژی (Hematology Serology Medical Blood Rotator) شناخته می‌شود،  به منظور مخلوط وترکیب کردن یا سر و ته کردن کامل مایعات داخل لوله‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه میکسر هماتولوژی خورشیدی به‌ حالت دورانی جنبشی عمل می‌کند تا تمامی مایعات داخل لوله‌ها را به‌طورکامل همگن کند.

در شیکر خورشیدی مایعات درون لوله‌ها به طور کامل سروته می‌شوند. دستگاه با زاویه نسبت به افق دوران می‌کند و مایعات درون لوله‌ها همگن می‌شوند. دستگاه عمل مخلوط کردن را با حرکاتی آرام و کند انجام می‌دهد و مانع از رسوب گلبول‌ها و لخته شدن می‌شود

میکسر خورشیدی

میکسر خورشیدی آرنا ژن تجهیز 

 

میکسر هماتولوژی آزمایشگاهی برای کاربردهای مخلوط و انتقال عمومی در آزمایشگاه موجود است. آنها همچنین می توانند در دمای پایین ذخیره شوند تا برای هیبریداسیون استفاده شوند. این غلطک های لوله ای حرکتی روان ، بسیار کارآمد و دقیق را ارائه می دهند که آنها را برای مخلوط کردن نمونه های خون ، مواد چسبناک و سوسپانسیون ها ایده آل می کند. این میکسرهای هماتولوژی در برنامه های گوناگون مانند جلوگیری از لخته شدن خون و رسوب ایمنی استفاده می شود.

عموماً از میکسر خورشیدی برای مخلوط کردن خون با ماده ضد انعقاد و جلوگیری از لخته شدن خون قبل از آزمایش در آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و تشخیص طبی استفاده می‌ شود. با میکسر خورشیدی مایعات درون لوله‌ ها به طور کامل سر و ته می‌ شوند. این دستگاه با زاویه نسبت به افق دوران می‌ کند و مایعات درون لوله‌ ها را همگن می کند. دستگاه عمل مخلوط کردن را با حرکت دورانی آرام و کند انجام می‌ دهد و مانع از رسوب گلبول‌ ها و لخته شدن آن ها می‌ شود.

 

مزایای میکسر خورشیدی

  • این دستگاه به سادگی و دقت بالا اجازه می‌دهد تا نمونه‌های خونی را به خوبی مخلوط کند.
  • این میکسر به طور مداوم در حال چرخش است و از ایجاد گروه‌های خونی جلوگیری می‌کند
  • قابلیت تنظیم سرعت چرخش و زمان میکس را فراهم می‌کند.
  • میکسر هماتولوژی یک ابزار حیاتی در زمینه آزمایشات پزشکی است که به بهبود کارایی آنها کمک می‌کند استفاده از این دستگاه بهبود کیفیت انجام آزمایشات خونی را به محضور می‌رساند.
  • استفاده از این دستگاه به دانشمندان کمک می کند تا به نتایج دقیق تری دست پیدا کنند.
  • بهره گیری از این تکنولوژی، پیشرانه ای برای پیشرفت در علوم پیشرفته محسوب می شود.

میکسر هماتولوژی برای چه کارهایی به کار می رود؟

میکسر هماتولوژی برای تهیه نمونه های خونی و توزیع یکنواخت مواد شیمیایی در نمونه های خونی استفاده می شود. این دستگاه به طور خاص برای ترکیب دقیق و مخلوط کردن اجزای خونی مورد نیاز برای تست های هماتولوژی، شامل شمارش سلول های خونی، هموگلوبین، آهن، و نیتروژن، استفاده می شود. از این ابزار برای اندازه گیری دقیق سطح گلبولهای قرمز و سفید، ترکیبات خونی، و دیگر پارامترهای مورد نیاز در تشخیص بیماری ها مانند آنمی، لوکمی و اختلالات دیگر سیستم خونی استفاده می شود.

کاربرد دستگاه میکسر هماتولوژی خورشیدی

میکسر خورشیدی هماتولوژی  برای لوله های CBC یا ESR طراحی شده است.
این دستگاه برای مخلوط کردن مواد به صورت ملایم اما کاملاً کارآمد با سرعت بسیار کم استفاده می شود.

  • برای مخلوط کردن نمونه‌های خونی و انجام تست‌های هماتولوژی به کار می‌رود. این دستگاه با دقت و سرعت بالا، نمونه‌های خونی را مخلوط کرده و آماده‌ی تحلیل توسط دستگاه‌های هماتولوژی مختلف می‌کند.
  • برخی از استفاده‌های دیگر این دستگاه شامل تهیه‌ی پلتلت‌های خونی، انجام تست‌های افتراقی و مخلوط کردن روتور ها برای تست‌های خونی مختلف است.
  • ابزاری است که برای همگن کردن مخلوط‌ها و همزدن آنها به کار می‌رود.
  • عموما از شیکر خورشیدی برای مخلوط کردن خون با ماده ضد انعقاد در آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، مراکز صنعتی، بانک خون، آزمایشگاه‌های تشخیص طبی و بیمارستان‌ها استفاده می‌شود.

نکات مهم هنگام استفاده از دستگاه میکسر خورشیدی

  • دقت نمایید که لوله ها به صورت یکسان روی هد دستگاه پراکنده شوند به عبارتی بالانس باشد.
  • هرگز با دست هد در حال چرخش را متوقف نکنید. بلکه باید از کلید نارنجی رنگ استفاده نمائید.
  • در صورت نیاز به استفاده از تایمر دقت نمائید که به هیچ وجه نباید کلید آبی رنگ فشرده شده باشد.
  •  این دستگاه برای کارکرد طولانی طراحی شده و نیازی به سرویس دوره ای ندارد. در صورت بروز مشکل با بخش سرویس و خدمات پس از فروش شرکت آرنا ژن تجهیز تماس حاصل فرمائید.
  • برای عملکرد مناسب‌تر دستگاه، باید دستگاه در محلی صاف قرارداده شود به گونه‌ای که در حین فعالیت هیچ گونه لرزشی نداشته باشد.

 

مشخصات فنی میکسر خورشیدی:

میکسر خورشیدی دستگاه آزمایشگاهی ساده اما پرکاربرد در تمامی آزمایشات تشخیصی و تحقیقاتی و پژوهشی می باشد، مشخصات فنی میکسر خورشیدی آرنا ژن تجهیز عبارتند از:

-بدنه دستگاه از جنس پلکسی گلاس

-کاسه موتور از جنس فولاد با رنگ الکترواستاتیک کوره ای

-دارای موتور گیربکسی پر قدرت دائم کار

-سرعت چرخش ۵ دور در دقیقه

-قابلیت تنظیم هد در زوایای مختلف تا ۹۰ درجه

-مخلوط شدن محلول به صورت عمودی و ۳۶۰ درجه ای

-طراحی شده برای لوله های ESR، CBC و … به درخواست مشتری

-دارای ۱۸ شاخه

جهت خرید شیکر خورشیدی و اطلاع از قیمت شیکر خورشیدی آزمایشگاهی با مشاوران شرکت آرنا ژن تجهیز  با شماره 02188355821 تماس حاصل نمایید.

قیمت میکسر خورشیدی

میکسر هماتولوژی خورشیدی معمولاً در بازار متغیر است و بستگی به برند، مدل و ویژگی‌های فنی دستگاه دارد. در حدود 5 تا 8 میلیون تومان می‌توانید یک میکسر هماتولوژی خورشیدی با کیفیت متوسط تهیه کنید. اما قبل از خرید، بهتر است بازار را مطالعه کنید و اطلاعات کاملی در مورد مشخصات و عملکرد میکسر مورد نیاز خود به دست آورید.

شرکت آرنا ژن تجهیز  در راستای تأمین و تولید تجهیزات آزمایشگاهی موردنیاز واحدهای صنعتی، آزمایشگاهی و پژوهشی اقدام به فروش شیکر خورشیدی آزمایشگاهی نموده است.

خرید میکسر خورشیدی

برای خرید میکسر هماتولوژی می‌توانید به فروشگاه‌های تخصصی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از طریق اینترنت و وب‌سایت‌های معتبری مانند وب‌سایت‌ آرنا ژن تجهیز  محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. قبل از خرید حتما مطمئن شوید که محصول مورد نظر شما دارای تاییدیه‌ها و استانداردهای لازم برای استفاده در آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *